Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

The Others

Αυτός ο χαρακτηρισμός είναι εμπνευσμένος από το Lost. Έτσι αποκαλούμε όσους δεν είναι εμείς και είναι... οι "άλλοι". Βασικά εμείς αποκαλούμε έτσι κάποιους συγκεκριμένους που δεν τους θεωρούμε "εμείς"! Και δυστυχώς όσο περνάει ο καιρός γίνεται όλο και πιο σαφές ότι πιο πολλοί είναι οι "άλλοι" παρά οι "εμείς". Και όσο περνάει ο καιρός χάνουμε την ελπίδα ότι μπορεί να προστεθούν κάποιοι νέοι "εμείς" στην... παρέα.
Προσπαθώ να καταλάβω γιατί συμβαίνει αυτό, αλλά προς το παρόν δεν έχω βγάλει ένα ασφαλές και ικανοποιητικό συμπέρασμα. Το σίγουρο είναι ότι ποτέ δεν φταίει μόνο ένας. Και ενώ έχω να καταλογίσω πολλά στους άλλους, έχω να καταλογίσω και πολλά (πάρα πολλά) σε μένα. Πρώτα από όλα την ελάχιστη ανοχή μου η οποία όσο περνάει ο καιρός μειώνεται σε σημείο που πιστεύω ότι σε λίγο καιρό θα στερέψει. Έπειτα την μηδενική υπομονή μου που ήταν πάντα βασικό χαρακτηριστικό μου. Το πιο δύσκολο όμως είναι η τεράστια δυσκολία μου στο να δίνω "άφεση αμαρτιών"! Ποτέ δεν μπόρεσα να συγχωρήσω εύκολα και να ξεχάσω. Και αυτό είναι κακό γιατί δεν αφήνω κανένα περιθώριο στην πιθανότητα να έχω κάνει λάθος.

Οι "άλλοι" όμως... Εδώ τα πράγματα είναι δύσκολα. Τι γίνεται όταν οι πράξεις κάποιου που λέει ότι θέλει να είναι "εμείς", αποδεικνύουν το εντελώς αντίθετο? Το μόνο που μπορεί να γίνει σε αυτή την περίπτωση είναι να υποδηλωθεί ότι αυτό που γίνεται απομακρύνει. Όμως πιστεύω ότι κάποιος "εμείς" δεν θα έπραττε ποτέ ως "άλλοι" ούτως ή άλλως. Κι αν κάτι δεν έχει πάει καλά (γιατί λάθη γίνονται) καταλαβαίνει αυτομάτως και διορθώνει χωρίς να χρειαστεί παρέμβαση.Οπότε...

Υπάρχει μια κατηγορία, που είναι η χειρότερη. Είναι οι άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν τίποτα από τα παραπάνω και δεν μπαίνουν ποτέ στη διαδικασία αυτής της ανάλυσης. Αυτούς τους κατατάσσω κατευθείαν στους "άλλους" και δυστυχώς εγώ ξέρω πολλούς.

Είναι λυπηρό, αλλά οι άνθρωποι δύσκολα έχουν καλές σχέσεις μεταξύ τους. Κύριο πρόβλημα είναι ο ανταγωνισμός. Ποιος είναι ο καλύτερος, πλουσιότερος, ομορφότερος κ.ο.κ. Η λίστα είναι μεγάλη... Κάποιοι αυτό το έχουν τόσο πολύ έντονο στο DNA τους που είναι πολύ δύσκολο να τους αντιμετωπίσεις και κατ' επέκταση να τους υποστείς.  Γιατί στην προσπάθειά τους να επιβεβαιώσουν την υπεροχή τους (στους άλλους ή στον εαυτό τους... δεν έχει σημασία), οι πράξεις τους μπορεί να είναι ιδιαιτέρως απεχθείς.

Η καλή πλευρά (γιατί υπάρχει και αυτή) είναι πολύ πιο "αραιοκατοικημένη" αλλά η ύπαρξή της είναι λόγος να είμαστε αισιόδοξοι ότι κάποια στιγμή θα μπορέσουμε να περάσουμε κι εμείς εκεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια: